2010.12.10.

Bankszektor

Windows 7 tanfolyamon vagyok éppen.

Vannak itt mindenféle emberek, ránézésre némelyik egy külön tanulmányt is megérne.

Vannak a bankszektorból is.

Hogy melyikből, azt nem írnám le, de a területi focibajnokság kulcsemberei is odajárnak edzés helyett.

Na szóval ezek az emberkék anekdotáztak ebéd közben a ker.tévés kollégának.

Azt eddig is tudtom, hogy a bankokban sok rendszergazda van, bőven több, mint kéne, cserébe a legalja kerül oda.

De hogy ezek munka helyett egyfolytában egymást szívatják, azt max. sejtettem.

Ennek az eredményei többek között az AD-ból tucatjával törölt felhasználók, valamint az, hogy az ügyvezető igazgató heti szintem 30000 (nem, nem elgépelés!) SPAM-et kap...

Szerintem volt más, én itt jöttem el, mielőtt beszóltam volna.

Még jó, hogy nem ennél a banknál vagyok, mert délután mentem volna számlát megszüntetni...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.12.11. 17:09:13

@nyuszy: van, ahol alkalmazottakat ismerek, oda se mennék.

jobb nem tudni, mi folyik egy ilyen helyen. ;)
süti beállítások módosítása