2012.11.20.

Ránkfogja

Alapból szeretnek egyes userek sok mindent az IT-ra fogni. Mert nem csináltuk meg, mert sokára csináltuk meg, stb.

Néha ez viszont jól is elsülhet.

Usernek nem működött az egyik programhoz a kliense, a webes felület meg éppen központilag haldoklott:

xaba: szia, most mehetnék?

GB: Szia
Meggyógyult
nem ti voltatok?

xaba: nem
becsszó

GB: kb 10 percre rá, h küldtem az emailt...

xaba: a webessel volt gond, de a klienset elvileg nem érintette

GB: akkor nem tom, de működik :)

xaba: szóval nem tudom, mi lehetett

GB: nekem a kliens volt a para

xaba: mindegy, megy, az a lényeg.

GB: ha kérdik, én azt mondom ti voltato ;)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszy 2012.11.20. 08:35:47

Ennek egy alesete, amikor felhív valaki azzal, hogy mittomén, nem indul el az Átluk. Rájelentkezek a gépére, rákattintok a parancsikonra, az meg hibátlanul műxik.
Na, ilyenkor elsőre azt mondom, hogy nem csináltam vele semmit, ekkor elkezdik állítani, hogy dehát ők ugyanezt csinálták hetvenkétszer, és nem működött. Ilyenkor szoktam azt mondani, hogy akkor megcsináltam közben. Ha ettől boldogok, ám legyen :)

xaba99 · http://landf.blog.hu 2012.11.20. 08:56:00

@nyuszy: Ez nálunk kicsit másképp van, mert azt hiszi, hogy hülyének nézzük.
Pedig NEKI tényleg nem indult el, és ugyanazt csinálta mint mi. Nemcsak elhiszem, hanem tudom, hogy így volt.
Van ilyen, én már nem szoktam ezen meglepődni, csak azt mondom, hogy kézrátétellel gyógyítottam meg.

nyuszy 2012.11.20. 08:57:37

@xaba99:
Persze, itt is azért kételkedik benne, hogy nem csináltam semmit, mert az azt jelentené, hogy ő csinált valamit rosszul :)
süti beállítások módosítása