Halálra rémülten ront be egyik - amúgy nagyon szeretett - felhasználónk az irodába:

- Nem indul a gép, csak ilyen fura hangokat ad ki magából, nem tudom, mit csináljak, hozzányúlni sem merek!

- És milyen hangokat ad ki?

- Ilyet, hogy: titititititititi.

- Jó, de zörög, kerreg vagy csipog?

- Csipog.

- Menjünk, nézzük meg.

Még be sem léptem az irodájába, amikor meghallottam a jellegzetes csipogást.

Egy szót sem szóltam, csaqk odamentem az asztalhoz, és levettem a két kilós jegyzetfüzetet a billentyűzetről.

Nem meglepő módon rögtön el lehetett indítani a gépet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása