Másik site-on dolgozó usernek lejárt a jelszava.

Sajnos hálózat nélkül indította el a gépét, majd menet közben csatlakozott a hálózatra.

Ennek következtében némelyik rendszerben megváltozott a jelszava, máshol lockolva lett az accountja.

Elég nagy káosz lett, bár tragédia nem történt, ezt mi seperc alatt rendbe szoktuk tenni:

- Megkérjük a felhasználót, hogy lépjen ki a Windows-ból.

- Reseteljük a jelszavát, és unlockoljuk az accountot.

- Megkérjük a feelhasználót, hogy lépjen be úgy, hogy hálózaton van a gépe.

- Megvárjuk, amíg megváltoztatja a jelszavát.

- Örülünk.

Kb. 20 másodperc. Rosszabb esetben 30.

A szóban forgó user accountját sajnos nem mi manage-eljük, nem tudtuk ezt megcsinálni. Kénytelen volt felhívni a helyi supportot.

Direkt néztem, 19 percig telefonált, közben távolról is becsatlakoztak a gépére, mire sikerült a problémát orvosolni.

És ilyenkor még nekem ég a pofám, hogy ilyen szerencsétlenek dolgoznak az IT-n...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása