Kolléga szenvedései
Komolyan mondom, néha a falba tudnám verni a fejem attól, amit másik site-on dolgozó kollégáim tudnak művelni.
Ma felhívott panaszkodni az, amelyik megpróbálta a múltkorjában megjavítani a címkenyomtatót.
Szervert próbál éppen cserélni...
Először nekiállt panaszkodni, hogy milyen szar az új szerver. Kérdezem, miért? Mert alig tudott belépni a BIOSba. Mert csak egy pillanatra villan fel, hogy mivel lehet belépni. Vagy tízszer újraindította, mire el tudta olvasni. (Gondolom Google-ról, meg RTFM-ről még nem hallott...)
Aztán mindezt megkoronázta zzal, hogy elmesélte, hogy a backup programot is át kell tenni. Ahelyett, hogy új aktiváló kódot kért volna a vendortól a license-ekre, inkább megrendelte az egészet újból. 2,5 millió forintért...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
nyuszy 2011.09.23. 14:09:26
Bordapapa 2011.09.23. 17:19:03