2011.09.23.

Kolléga szenvedései

Komolyan mondom, néha a falba tudnám verni a fejem attól, amit másik site-on dolgozó kollégáim tudnak művelni.

Ma felhívott panaszkodni az, amelyik megpróbálta a múltkorjában megjavítani a címkenyomtatót.

Szervert próbál éppen cserélni...

Először nekiállt panaszkodni, hogy milyen szar az új szerver. Kérdezem, miért? Mert alig tudott belépni a BIOSba. Mert csak egy pillanatra villan fel, hogy mivel lehet belépni. Vagy tízszer újraindította, mire el tudta olvasni. (Gondolom Google-ról, meg RTFM-ről még nem hallott...)

Aztán mindezt megkoronázta zzal, hogy elmesélte, hogy a backup programot is át kell tenni. Ahelyett, hogy új aktiváló kódot kért volna a vendortól a license-ekre, inkább megrendelte az egészet újból. 2,5 millió forintért...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszy 2011.09.23. 14:09:26

Úgy szeretnék egyszer olyan helyen dolgozni, ahol nem b*sznak ki az ilyenekért azonnal :)
süti beállítások módosítása