2012.10.16.

Fekete alapon fehér

Jön az egyik viszonylag új belépő.

Rögtön szimpatikus, mert egyrészt azzal kezdi, hogy bemutatkozik (még nem találkoztunk).

Aztán meg nem Ádámnál és Évánál kezdi, hanem rögtön elmondja, hogy mi a baj:

- Bekapcsoltam a gépemet, de nem indul el a Windows, hanem ilyen fekete alapon fehérrel ír ki valamit...

Rutinosan gondolom, hogy a BitLocker hülyül már megint, ezért félbeszakítom, mondom, hogy rögtön megyek.

Szépen a recovery key-t előkerítem, kinyomtatom, odaballagok.

Aztán ahogy odaértem, rájöttem, hogy megspóroltam volna egy sétát, ha kivételesen hagyom, hogy befejezze, amit mondani akar.

A Windows ugyanis a bedugva felejtett pendrive-tól nem indult...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása