Péntek délután van, egy csomóan szabadásgon vannak a cégnél, beleértve kollégát is.

Aki nincs szabin, azok közül is már sokan hazamentek.

Én meg itt unatkozom egyedül.

Dobjuk fel a hangulatot! Tegyünk ki egy új status update-et facebookra, amit csak a kolléga lát:

b¤¤¤¤a meg, jött valami fos update, hullanak el tőle a gépek!

Atán már csak pár percet kell várni, hogy megjelenjen, és akkor elszabadul a pokol.

Bordapapa: Ofkorsz péntek délután...

xaba: f¤¤¤a, most jött a levél, hogy ne futtassuk le a frissitést. de hogy p¤¤¤¤¤a ne, amikor 4-kor magától lefutott???

Bordapapa: Eheheheh... :P

Bordapapa: Kommunikációból jeles nekik.

xaba: szerintem ők is csak most jöttek rá.

xaba: bilocker összefossa magát, el se lehet többet indítani a gépet, a recovery key-t nem fogadja el. reinstall. eddig 8 gép...

Bordapapa: Baz+...

xaba: ‎17

xaba: még jó, hogy a backup délután 2-kor fut le...

Bordapapa: Navazz, meg is van a hétfői program...

xaba: ‎21. most mondok fel

Bordapapa: Nemá. Sírni fogok egyedül. :(

xaba: én most sírok. lemondtam a hétvégi családlátogatást. szerintem egész hétvégén telepítgetni fogok. közben 28-an lettek.

Bordapapa: Mándó, bebattyogok, ha nagyon gáz a helyzet.

xaba: ‎33, de legalább felhozzák a gépüket, nem nekem kell elmenni érte

Na, itt hívott fel telefonon...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bordapapa 2011.08.12. 16:47:59

For the record:
Ritka nagy kocsog vagy. :D
Én meg hülye, hogy beszoptam, hiszen ezt a szopatást együtt eszeltük ki... :P

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.08.12. 16:50:06

@Bordapapa: még mindig szakadok a röhögéstől. :D
de azért majd kapsz fájdalomsört.

Bordapapa 2011.08.12. 16:50:54

@xaba99: Nemes lelked van, csak titkolod. :D

Keen25 2011.08.12. 17:17:29

@Xab: HOgy errol meg mindig nem szoktal le.......

Mellekesen:
,,Atán már csak pár percet kell várni, hogy megjelenjen, és akkor elszabadul a pokol"
Xab. te mar tolem tanulsz gepelni...??? :)

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.08.12. 17:20:04

@Keen25: nem, csak annyira röhögtem, hogy alig bírtam gépelni ;)

Keen25 2011.08.12. 17:32:10

@@xaba99: mellekesen nem csodalom... :) engem adohivatallal, meg dankoval probaltal.:)
@Bodri: lehet, h kovetni kellene a jovoben a rollout leveleket? :p
süti beállítások módosítása