Jön jövőre nálunk is a Windows 7.

Már lehet is tesztelni.

Nézem a doksit, hogy hogyan kell telepíteni.

Kell neki egy pendrive, arról fog bootolni a telepítő.

A telepítőt pedig Windows 7-es gépen lehet megcsinálni...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszy 2010.11.10. 20:08:29

Pont tegnap csináltam meg a W7 DVD-ből a pendrive telepítőt XP alatt. Kicsit varázslós, de sikerült. Ha kell tipp, szólj.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.11.11. 09:44:30

@nyuszy: azzal nekem sem lenne gondom (XP-t is telepítettem már párszor pendrive-ról...), csak nem DVD-ről telepítünk. sőt, a pendrive-on nincs is rajta a telepítő, SCCM-ről húzza.
én is próbáltam vagy 2 tucat megoldást, de 2,5 óra után meguntam, és felhoztam a raktárból egy új gépet, amin gyárilag W7 van...

nyuszy 2010.11.11. 21:14:05

@xaba99:
Ja, nekem sem 2 óra alatt lett meg a megoldás :)
süti beállítások módosítása