2012.06.18.

Meg tudom csinálni?

Valami van a levegőben, csupa tanácstalan ember jön mostanában hozzánk:

user: Szia, nem működik a gépem, azt hiszem, nem kap áramot.

én: A hosszabbító be van kapcsolva?

user: Hát, lehet, hogy kirúgtam a konnektorból.

én: Akkor nézd meg légy szaves, hogy be van-e dogva rendesen, ha nem akkor meg dugd be.

user: De én azt meg tudom csinálni?

én: Miért ne tudnád?

(ha már egyszer kirúgni is sikerült, ugyebár...)

user: De a padlóból jön.

én: Igen, minden hosszabbító a padlódobozokba van bedugva.

user: De én azt ki tudom nyitni?

én: Igen, ki tudod nyitni. Ha nem tudnád kinyitni, nem mondanám, hogy nézd meg...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása