2011.08.30.

Kapcsford.

Sokat szenvedünk az IP telefonok supportjával.

Olaszországban vannak, ami még alapvetően nem lenne probléma.

Igazság szerint van nálunk egy nagyon jó arc, aki szakmailag is topon van. Meg a főnökük is OK.

Na, de a többiek...

Tipikus hibákat követnek el következetesen, pl. 5 telefonból 3 regisztrációjában biztos lesz hiba. Győzködnek, hogy nem tudják a telefon beregisztrálni, mert nincs benn még a user AD-ban. (Bent van, csak a refresh-t nem ismerik.)

De ami velük történő kommunikációt illetti... Szóval az angol tudásuk hagy bőven némi kívánnivalót maga után.

Általában megértjük egymást már fél szavakból is, de néha tényleg nem értem, mit akarnak.

Ilyen az alábbi példa is:

CM: other qiestion
users you asked the phone and users not the device profile

xaba: sorry, I can't understand the question

CM: for these users
no problem
now we will contact the help
desk
thanks

Őszintén, halvány lila gőzöm sincs, hogy mit akart...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bordapapa 2011.08.30. 09:41:25

A testedet akarta! ;)
süti beállítások módosítása