2011.08.08.

"Mindenki hazudik"

Időnként át szoktam nézni, hogy a file serverre megint ki pakolt fel tiltott dolgokat.

Természetesen szokás szerint többen is voltak.

Ment is a levél az egyik delikvensnek:

From: xaba
To: SN
Subject: Movies on the network
Importance: High

 

Dear SN,

 

I would like to remind you, that storing movies/video files on the network is strictly forbidden.

The files have been deleted.

 

Thank you for your understanding.

 

Kind regards,

xaba

Álatlában ilyenkor szokot jönni a szánom-bánom, soha többet, stb. tartalmú levél, de nem ebben az esetben.

Ezt a választ kaptam vissza:

From: SN
To: xaba
Subject: RE: Movies on the network

 

Dear xaba,

 

As far as I know, I did not store any movies/video files on the network.

Could it be that I saved some huge reports in HTML the past few days?

 

Could you please give me some more information?

 

Thanks in advance.

 

Regards

SN

Hát persze. Biztos összekeverek egy háborús dokumentumfilmet meg egy vidóklipet egy html riporttal...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keen25 2011.08.08. 10:17:40

Szerintem is egyértelmű.
De legalább nem azzal jött, hogy nem is én voltam, csak egy a fiam használta a gépemet. :)

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.08.08. 10:34:01

Ha a gyereke használta volna ittbent az irodában a gépet, már rég kirúgattam volna... ;)
süti beállítások módosítása