Bár régen jártam erre, ma olyat láttam, hogy besírtam. Háttér:
Meg lettem kérve hogy kicsit nézzek rá a magyar telefonos ügyfélszolgálat csapatra, mert gondok vannak. Nem csak a teljesítménnyel, hanem néhány tool használatával is. Nosza, küldtem nekik egy levelet, benne egy felsorolást, hogy hogyan muzsikálnak az egyes tool-ok. Íme a válasz az egyik agent-től (a legrutinosabbtól)

Agent:

szia

mi az a ADUC ?

Én: [2:18 PM]:

szia

ActiveDirectoryUsersandComputers = aduc.msc

Agent [2:19 PM]:

es az mi ?

Az az AD ? 

Nos, itt vennem kellett egy mély levegőt...

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.06.08. 08:27:32

ha nem gond, javítottam a formázást, mert feketén a fekete az annyira nem nyerő ;)

nyuszy 2011.06.08. 12:21:59

Igazából ha helpdeszkesről van szó, akkor az teljesen jó, ha tudja, hogy melyik ikonra kell kattintani :)
süti beállítások módosítása