Nem szeretem a statisztikákat, de unalmamban megnéztem.

És találtam néhány nagyon érdekes keresőkifejezést, amivel megtalálnak minket:

"ez-meg+volt+hol+van+egyik+csak+kapok zsebegér" - neked meg mi a bajod?

"dupla daralo iratmegsemmisito" - na, ő sem lehet kispályás.

"found and lost" - az, kérem szar ügy...

"furcsa transzformátor" - az mit tud?

"félreérthető mondatok angol" - talán angolul keresd...

"fénymásológép vagy többfunkciós" - egyik sem.

"gyerek p¤¤¤s" - bocs, ezt cenzúráztam, ilyen nálunk nincs, nem is volt, nem is lesz. ő sem tudom, hogy talált be vele...

"ki lockolt ki" - esküszöm, nem én voltam.

"kuka robot legy" - nem leszek kukarobot!

"loljetek le!" - ha nem tanulsz meg helyesen írni, muszáj lesz!

"mi az a sorozatszám" - tényleg van, aki nem tudja???

"mi kéna ha vóna" - mi kell, Angelo?

"mirejó az ecdl" - megtanít a szóköz helyes használatára.

"miért nem működik a fénymásoló" - szerintem elromlott.

"nem indulnak a programok" - ebben mi nem fogunk neked segíteni...

"sak aktun" - na, ezt valaki árulja el, hogy mi lehet...

"sakk eredmény 2010.01.26" - a Duna vízállása 746cm, hajóvonták találkozása meg tilos.

"wireless kábel" - igen, ezt már más is beszopta...

"zsebegér reggelire" - jó étvágyat.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszy 2011.01.31. 08:39:06

Egyébként meg ha már kötekedsz, akkor a keresőkifejezés egy szóba írandó ;)

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.01.31. 09:27:00

@nyuszy: köszi.
bár így sem értem, hogy lehet ezzel idetévedni...

nyuszy 2011.01.31. 09:29:42

@xaba99:
Azt én sem, lepróbáltam még egy párat, és a zsebegeres kivételével egyikkel sem sikerült idejutni.
süti beállítások módosítása