2010.04.20.

Már az is baj, ha...

...jól dolgozunk?

 Please note we had a 100% First Call Resolution rate for the last week. Which means noone received any phone call which was not answered on the phone.

Please take care avoiding this...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszy 2010.04.20. 13:37:31

Tök egyértelmű. Ha mindent meg tud oldani az L1 support, akkor indokolatlan fenntartani az L2 és L3 személyzetet sokkal több pénzért, szóval ez veszélyes az IT-ra nézve.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.04.20. 13:50:13

@nyuszy: nem, mert a jól betanított user a komolyabb problémákat levélben közli, részletes hibaleírással és screenshottal. ;)

nyuszy 2010.04.20. 14:24:29

Az rendben van, de az nem jelenik meg a mítingeken kivetített tortadiagramokon...
süti beállítások módosítása