2010.04.07.

Nem indul?

Jön a felhasználó, mondja is hogy mi a baja:

f: - Nem tudom, hogy te vagy a kollégád, de át költöztettétek a gépemet, és azóta valami baja van. Belül van a baja.

én: - És mi baja van?

f: - Azt nem tudom, én nem értek hozzá.

én: - Jó, de mégis, mit csinál vagy mit nem csinál?

f: - Be sem lehet kapcsolni.

(Az jó, akkor vagy a tápkábel van kicsúszva, vagy a hosszabító van lekapcsolva. Fél perces meló.)

én: - Jó, megyek megnézem.

Közben - szerencsére - arra járt valaki, aki megpróbált segíteni.

ő: - Olyan furán indul a gépe.

én: - Most akkor be lehet kapcsolni vagy nem?

f: - Be lehet, de furán indul. Olyan fekete-fehéren jön be valami.

(Feladom, már meg sem kérdezem, hogy mit ír ki, úgysem olvassák el.)

 

A megoldás: a BIOS elfelejtette az időt. F1 megnyomása, aztán belépés a Windowsba (pontos időt szinkronizálta) megoldotta a problémát.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.04.08. 09:30:59

Anyám havonta legalább egyszer felhív és feldúltam kiabál a telefonba, hogy: "Kiírt valamit a gépem!"

Amikor rákérdezek, hogy mégis mit, akkor ennyi a válasz: "Mittudomén kisfiam, te értesz hozzá!"
süti beállítások módosítása