2010.02.25.

Nincs rule...

Egyik manager (továbbiakban M1) jön, hogy egy másik manager (M2) nem kapja meg tőle a meeting requesteket. Mindenki más viszont igen.

Első lépés: küldök egy teszt meeting requestet M2-nek, hátha nála van a gond.

Pár perc múlva jelentkezik is M2 (aki egyébként nem egységsugarú felhasználó, sőt), hogy megkapta, meg másoktól is megkapja rendszeresen.

Mondom: jó, akkor megnézném a géped, hátha el- vagy be van valami állítva, vagy van valami rule.

M2: Az biztos nincs, meg nem is állítottam be semmit.

Én: Azért hadd nézzem meg, mert lehet, hogy M1-nél van a gond, de tudod, milyen. Először meg kell néznem nálad, aztán mehetek csak hozzá, hogy ott is keresgéljek.

Aztán M2 elkezdte mutogatni a leveleit, hogy másoktól tényleg kap, meg ha ő küld M1-nek, a visszajelzéseket is megkapja. Már azt kezdtük el keresni, hogy mikor kapott utoljára meeting requestet M1-től, amikor - hoppá! - az egyik folder mélyéről előkerültek az elveszettnek hitt üzenetek.

Mindenki megnyugodott, én is visszajöttem a helyemre.

M2 pedig pár perc múlva levelet küldött:

Rule volt, amit kb két éve használtam utoljára…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása