2010.01.18.

Kirúgtak tán?

Múlt héten pénteken szabin voltam, és csütörtökön félbehagytam egy problémát, miszerint a munkaidő nyilvántartó rendszerünk rosszul számolta a szabikat.

Nem baj, mondom, majd hétvégén távolról megcsinálom.

Vasárnap este neki is ültem, távolról szépen bejelentkeztem, megcsináltam. Amíg a rendszer újraszámolta a munkaidőket, meg akartam volna valamit nézni a doksijaim között.

Igen ám, de nem értem el, mondván, hogy nincs hozzáférésem. Mi van? Probéltam a file szerveren mást is megnézni, ahhoz sem fértem hozzá.

Itt el kezdtem már parázni, hogy kirúgtak, mert félbehagytam a melót. Már majdnem hívtak kollégát, hogy jól lecsesszem, hogy még egy SMS-t sem küldött, amikor eszembe jutott, hogyha le lennének tiltva a hozzáféréseim, akkor távolról sem tudtam volna bejelentkezni.

Nosza, beléptem a file szerverre, ahol ezernyi kis hibaüzenet fogadott.

Kezdtem megnyugodni, már csak egy újraindítás volt hátra, amit végigimádkoztam, hogy elinduljon rendesen a szerver, és ne kelljen bejönni...

(Elindult.)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása