2012.06.13.

Új belépő

Új belépő jön, már előre rettegünk:

HF:
szia,
egy percre zavarnálak
hétfőn lesz egy leányzó, aki görög, angolul beszél - én őt délután léptetem be, külön a többiektől, mert elég gyengeelméjű is, és nem akarom lassítani a 8 emberkével a beléptetést
11-re hívjam, hogy már az IT-s tájékoztatón ott legyen, vagy csak 1-re a Win7 tájékoztatóhoz?

bordapapa:
szia!
hmm
én arra gondoltam, hogy külön foglalkozom vele
mert lesz nyolc magyar
szóval nekem is praktikus lenne külön

HF:
akkor szerintem úgy csinálom, hogy behívom fél 12-re, és onnantól kezdve foglalkozom vele, utána elküldöm 1 felé ebédelni, és 2-re visszahívom hozzád, mit szólsz?

bordapapa:
tökéletes
tündér vagy :)
újfent megmentetted az életemet^^

HF:
ne viccelj, én sem akarom a többiekkel együtt beléptetni
ez a lány nem tudja mi az adókártya, meg hogy mit jelent a permanent szó...

bordapapa:

ha az általam eddig megismert görögök a görög társadalom korrekt, valós képét vetítik elénk, akkor nem csodálkozom a jelenlegi gazdasági helyzetükön

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása