Úgy döntöttünk, hogy a raktárban felgyülemlett sok-sok régi géptől, és egy csekély számú monitortól végre megszabadulunk.

Jófejségből (valamint önös érdeketől is hajtva) nyomott áron először meg lettek hirdetve a dolgozóknak, vegyék-vigyék.

Hülyebiztos, részletes leírás készült mind a játékszabályokról mind a megvásárolható eszközökről.

De persze, a user mindig ki tud fogni rajtunk. Főleg mert nem olvas, de ha igen, akkor sem érti.

Kezdődtek a gondok a jelentkezéssel. Bár az ügy lebonyolítását nem mi végeztük, nem is mi informáltuk a dolgozókat, természetesen hozzánk jöttek sorban olyan kérdésekkel, amikre vagy mi nem tudtunk válaszolni, vagy benne volt a levélben.

Például:

- Tudtok adni dobozt, vagy valamit amiben hazavihetem?

- Benne van a levélben, hogy nem.

Előre megadott időpontokban lehetett volna hozzánk jönni technikai jellegű információkért, de persze senki nem akkor jött. Ilyenkor mindig megmondtuk, hogy mikor kellene jönni. Senki sem jött vissza.

A jelentkezési határidő letelte után jöttek - szintén hozzánk -, hogy lehet-e még jelentkezni.

Amikor ezeken túlestünk, összesítve lettek az igények. Monitorra többen jelentkeztek, mint ahány volt, ezeket kisorsoltuk, majd értesítve lett mindenki. Azok is, akiknek nem jutott.

És aztán eljött az átadás napja, előre meg lett mondva, hogy mettől meddig lehet jönni. Persze, az első fél órában alig jöttek néhányan. Jófejségből ki lett küldve egy emlékeztető, hogy hahó! gyertek! Érdekes módon, ezután elkezdtek jönni. És a kérdések/problémák is.

- De ezt most hogyan vigyem haza?

- Nem tudom, ezt neked kell megoldani.

- Nem tudtok adni egy dobozt?

- Benne volt a levélben, hogy nem tudunk adni.

- Akkor ittbent hagyhatom az irodában?

- Nem, benne volt a levélben, hogy ma haza kell vinned.

- Monitort nem adtok?

- Te nem nyertél.

- Tényleg?

- Mindenki megkapta a levelet, hogy kik nyertek.

- De akkor hol tudok monitort venni?

- Bárhol.

Néz rám csúnyán.

- Tényleg bárhol. Akár a Tescoban is.

- És milyen monitor jó hozzá?

- Bármilyen.

Látom, hogy nem hiszi el.

- Tényleg bármilyen monitor jó hozzá. Akármilyen.

És itt még mindig nem volt vége. Mert elég sokan nem jöttek. 3 után ők is elkezdetk beszállingózni.

- Bocs, de eddig nem tudtam jönni.

- Bocs, de 3-ig lehetett jönni. Már visszavittünk mindent a raktárba.

De aki abszolút kiverte a biztosítékot az az a hölgy volt, aki átvette a gépet, aláírta a papírokat, majd két óra (!) múlva küldött egy levelet, hogy bocsi, ő nem olvasta el rendesen a levelet, azt hitte, hogy jár monitor minden géphez. De mivel nem, ezért inkább mégsem vinné el.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bordapapa 2012.04.19. 11:40:32

Olvasás-szövegértés: 1.
Baz, azt nem értem, hogy ezek elvileg felnőtt, diplomás emberek. A cudar nagyvilágban hogy a faszban maradnak életben, ha ilyen elemi dolgokat nem képesek megérteni?

xaba99 · http://landf.blog.hu 2012.04.19. 11:56:53

@Bordapapa: alapvető problémák vannak, hiszen még a liftet sem tudják kezelni.

ahogy tanult kollégám szokta volt mondani: "lófasz kell ezeknek, nem tréningcentrum!"

Bordapapa 2012.04.19. 15:43:32

@xaba99: Mi mindannyian a retardizmus áldozatai vagyunk...

nyuszy 2012.04.21. 22:17:40

Én egyszer szerveztem ilyet, azóta inkább veszélyes hulladék és megy a kukába.
süti beállítások módosítása