2012.03.15.

Ki az owner?

Outlookban vannak ilyen úgynevezett Public foldereink.

Alapesetben az összes hozzánk tartozóhoz full accessem lenne. Azonban valahogy van néhány subfolder, amihez nem igazán férek hozzá, valaki elállítgatta a jogosultságokat vagy szétesett magától, nem tudom.

A probléma ezzel csak az, hogy a jogosultságok nem úgy működnek, mint a filerendszeren, csak egy új subfolder létrehozásakor öröklődik lefele egy folder jogosultsága. Exchange szerveren persze meg lehet csinálni, hogy egy adott folder jogosultságait leörökítik az összes subfolderre.

Mivel az Exchange szerverhez meg nem férek hozzá, nyitok hát egy hibajegyet.

Hamarosan meg is keresnek, és ekkor kezdődik az érdekes beszélgetés.

Supportos mondja, hogy szívesen megcsinálja, csak kell jóváhagyás az ownertől.

Mondom, ez meg hogy van? Mert régen nem volt ilyen, local IT volt a felelős nálunk mindig is a jogosultságokért.

Hát pedig így van.

Mondom, akkor legalább azt áruld el, hogy ki az owner.

Jó megnézi. Pár perc, és vissza is szól: jé, tényleg, én vagyok a folder ownere.

És hogy a sztorinak itt még ne legyen vége, hiába vagyok én az owner, hiába én nyitottam a hibajegyet, azért küldjek egy levelet is, amiben leírom, hogy igen, jóváhagyom a kért változtatást...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása