2010.12.06.

Jelszó reset

Alig érek be, még a kabátomat sem vettem le, jön az első emberke.

- Nem enged be a gép a jelszavammal, pedig nem változtattam meg.

- Jó, mindjárt adok új jelszót, pár perc, mert még csak most kapcsoltam be a gépem.

- Akkor visszamegyek addig a helyemre.

- OK, majd hívlak telefonon.

Resetelem a jelszavát, aztán hívom.

- Szia, az új jelszavad [a szokásos resetelt jelszó].

- Nem, nem az.

- De az.

- De nem az, mert az előbb be tudtam lépni mégis.

- De már az.

- De be tudtam lépni.

- Nem baj, attól már az.

3 komment

Címkék: jelszó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszy 2010.12.06. 10:49:29

Tipikus user, aki segítséget kér, majd nem hiszi el, amit mondok.
Nincs ezzel baj, de akkor meg mi a fasznak kérdez?

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.12.06. 10:54:13

@nyuszy: nekem azzal sincs gondom, ha elfelejti/elgépeli a jelszavát. előfordul.
de ha már kér új jelszót, és közben eszébe jut a régi, miért nem tud szólni???

nyuszy 2010.12.06. 11:17:12

@xaba99:
Ennek meg minősített esete, aki jelzi, hogy nem megy a gépe vagy nincs hálózata, és telefonon nem jutunk előrébb.
Természetesen mindez a lehető legmesszebb található, oda-vissza 1 km vagy több séta, ezért ütemezve kicsit később tervezek arra menni.
Fél óra alatt van még három hívásom tőle, hogy kurvára sürgős.
Félreteszek mindent, és odamegyek. User sehol. Kollégáit kérdezem, hogy konkrétan mivel is van baj, nem tudják.
Várok. User előkerül, aztán jelzi, hogy ja, megoldódott, mégiscsak rosszul volt bedugva a táp-/hálókábel...
Arra bezzeg volt esze, hogy ezért baszogasson, de mikor megoldotta, véletlenül sem szólt volna, hogy ne kelljen fél órát sétálgatnom...
süti beállítások módosítása