Időnként kiderül, hogy a kollégáim mennyire sötétek, és hogy szakmai felkészültségük mennyire konvergál a nullához.

Pl. az egyik szakmai vezetőm retteg a RAID5-től, mert valamikor nagyon régen megdöglött nála egy tömb, és elveszett minden adat. Persze a sztorihoz az is hozzátartozik, hogy szoftveres volt a tömb, spare HDD nélkül...

Én mondjuk egyszer hallottam RAID5-öt szétesni, amikor emberünk egyszerre akart 2 HDD-t cserélni...

Na, de visszakanyarodva a Windows7-hez.

Egyik kollégám a következő kérdéssel fordult a supporthoz: Látja, hogy már elérhető több language pack Windows7-hez. Ez mit csinál? A menük nyelvét cseréli le, vagy a helyesírás-ellenőrzőt teszi fel?

Másik kolléga nézegeti a doksikat, és engem kérdezget:

- Mi az a release 1.2?

- Az az aktuális release.

- És mi az a release 2?

- Az a következő release lesz, amiben már nem Office 2007, hanem 2010 lesz.

- De van ilyen???

- Nem, még nincs.

- De lesz?

- Igen, lesz.

- És abban már Office 2010 lesz?

- Mint az előbb mondtam, igen.

- És ilyen lehet venni a Microsofttól???

Szar érzés, amikor a kollégák az egységsugarú user szintjén vannak...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszy 2010.12.01. 17:49:44

Na igen...
Viszont mingyá kiposztolok egy levelezést, egy usertől, az hasonlóan jó :)

Amúgy nekem volt már szerencsém meghalódott RAID5-höz, amikor két vinyó döntött úgy egyszerre, hogy akkor most inkább pirosan akarnak villogni.
És akkor mindenhol RAID1+0 van, mert az jobb?

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.12.01. 18:00:47

@nyuszy: erre való a spare vinyó ;)

bár, ha tényleg _egyszerre_ döglenek meg, az ellen nem véd.
de akkor a raid1+0 is repül. :D

saját hatáskörben az szerveren eldöntöttem, hogy a 6 db vinyóból 5 van raid5-ben, egy spare. nem szóltam előre, nem kérdezte azóta se, most már túl nagy meló lenne átvariálni. :D

nyuszy 2010.12.01. 18:30:13

@xaba99:
Azok akkor tényleg egyszerre múltak ki. Tény, hogy az elmúlt 10 évben összesen egyszer futottam bele ilyenbe, de a tapasztalat azt mutatja, hogy nem lehetetlen.

nyuszy 2010.12.02. 10:19:09

@xaba99:
Már rég volt, erre nem emlékszem.
süti beállítások módosítása