Nem mintha nem úsznánk eléggé a melóban (véget értek a nyári 2 hetes szabadságok, mindenki újból itt van), még ilyen frappáns hibabejelentéseket is kapuk:

egyik:

Subject: Access adatbäzis nem megy

 

[itt egy folder volt, csak cenzúráztam]

 

Koszi

másik:

Subject:

 

Sziasztok,

 

Az 5-ken a szines nyomtato rendetlenkedik.

Légyszi nézzétek meg.

 

 

Köszi 

Én meg gondolatolvasó vagyok...


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszy 2010.08.24. 15:43:29

Én az ilyeneknek vissza szoktam írni, hogy:

1. De megy.
2. Rászóltam, hogy viselkedjen rendesen.

Mondjuk vannak, akik ilyenkor megsértődnek :)

Ennél még jobbak azok, akik azt írják, hogy nem működik a XYWZ (ide tetszőleg 3-4 karaketeres rövidítés behelyezhető), és nem tudnak dolgozni. Természetesen életemben nem hallottam még az adott alkalmazás létezéséről sem, de azért oldjam meg a hibáját :)

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.08.24. 17:14:18

@nyuszy: akkor majd a holnapi postot nézd meg, nem kicsit tévedt el a levél... ;)
süti beállítások módosítása