2010.06.16.

Phising

Cégünk másik site-ján mostanában többször próbálkoztak telefonon különböző adatokat megszerezni.

Kolléga éppen ott dolgozik, tapasztalatszerzés céljából.

Meséli is a tapasztaltakat:

megint próbálkozozz valaki adatokat szerezni. Most engem hívtak
de megszívattam kicsit
olyan zavarba lett letette a telefont
amerika volt..
33-as körzetről hivott
az Fr
azt modnta az It infrastruktúra vezetővel akar beszélni
a World Bank-tőlakar infrastruktúrát egyeztetni
gondoltam persze, jóhogy nem, a hold hiv
mondom az az ember nincs bent most de adja meg a kontaktját és visszahívjuk
mondom küldjön levelet megadom az emil cimem
 (kíváncsi voltam honnan küld levele)
elkezdtem betűzni erre mondja zavaros a vonal nem érti
én vagy 10 elmondtam.
erre mondom tudod mit inkább mondjad te
teljesen belegabajodott mikor visszaolvastattam vele amit mondott
aztán túljutottunk a kukacon, a domin névnél már kész volt..
aztán feladta, letette
mekkora júzer..
én már röhögtem a felétől
na csak mondom lehet téged is keresnek..
szivasd már egy kicsit,
ne tedd rá rögtön a telefont
ez egy vicc,
ja a world bank
miköze e világbanknak ehhez?
annyira hülye, legalább mondott volna mást

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása