2010.05.17.

Jött dugdosni

Hív telefonon az egyik adminisztrátor lányka, hogy várok-e valakit attól a cágtől, aki adja nekünk a bérelt vonalakat.

Hát nem. Kollégát kérdem, ő sem.

Biztos akkor tévedés.

Csak nem hagyják béjént szegényt, lemegy a recepcióra.

Onnan hív, hogy márpedig a srác, biztos, hogy hozzánk jött, valamit dugdosni akar.

Nálunk? Miért?

Lemegyünk mi is.

Ott áll a srác, kezében két pár optikai kábellel, hogy akkor azt be szeretné dugni.

Hova, miért?

Se megrendelő, se munkalap, semmivel nem tudja igazolni, hogy ki ő.

És ezt így hogy gondolták?

Végülis sikerült rávenni őket, hogy legalább egy emailt küldjenek.

Utcáról is bejöhetett volna valaki, vagy egy kirúgott szerelő bosszúból szétcsesz itt valamit...

 

Ti mit csináltatok volna hasonló helyzetben?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keen25 2010.05.17. 16:31:21

Alapesetben? Hagyom besetalni a szerverszobaba, kozben rendorok kihiv. :)
Aztan magyarazkodhat. :)

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.05.17. 17:28:01

@Keen25: meg te is, hogy minek engedted be? ha meg bent van, minek hívsz rendőrt? :P

nyuszy 2010.05.21. 18:05:22

Én még az ismerős T-Systemsek szerelőket sem engedem be, amíg meg nem mutatják, hogy mit akarnak és miért, és ki rendelte meg. Kivéve persze, ha én hívtam őket. Kivéve, ha elfelejtem ezt :)

apacuka11 2010.06.18. 12:44:52

@xaba99:
Én átmennék egy másik honlapra...
süti beállítások módosítása