2010.04.29.

Tudsz magyarul?

A következő levél egy magyar anyanyelvű, magyar lánykától érkezett.

1. feladat: Kérem, hogy keresse meg az összes nyelvtani hibát.

2. feladat: Kérem, hogy értelmezze az alábbi kérést, majd tegyen javaslatokat a hiba elhárítására.

A 12:43 PM kor érkezett email nálam nem mutatkozik.

Viszont beérkezett 12:40 és 12:45PM kor a közös Inboxba email igaz mástol de azt látom... csak ezt a 12:43PM-eset nem.

 

Vagyis a UK-n belül mindenkinek megjelenik az email ebben a közös Inboxba vagy, hogy ha az énn Folderomba áthuzzák akkor is náluk látható, hogy hol van ez az email, de nálam nem. Akár a közös Inboxba van vagy valamelyik lány behuzza magához.

 

Én ezt a láthatatlan emailt ugy tudtam az én gépemen megnézni, hogy K. E. elküldte nekem a céges privát email c.-re....de ha már a Privát Inbox-bol lehuzom a megosztott Folderomba akkor ott már nem mutatkozik. :(

 

Újrainttás megtörtént 1x.

 

Elöre is köszönöm,

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszy 2010.04.29. 19:14:51

Azt a büdös picsa. Ez ráaádsul valami irodista?

Keen25 2010.05.16. 17:54:25

Hehe. Nekem teljesen ertheto az issue. :)
Lehet azert, emrt en is igy irok levelet? :)
süti beállítások módosítása