2010.03.10.

Ki volt?

Jön a lányka, akivel egyszer már találkoztunk.

ő: - Próbálom megcsinálni, amit mondtál, a doksi alapján, de nem megy.

én: - Hol akadsz el?

ő: - Beikszeltem valamit, amit nem kellett volna?

én: - És miért ikszelted be, ha nem volt ilyen a doksiban?

ő: - Nem én ikszeltem be.

én: - Hát akkor ki volt?

ő: - Én voltam.

Buta fejet vágok...

ő: - Jó, nem én voltam, hanem beikszelődött magától.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszy 2010.03.10. 19:31:38

Hűűűű, de nagyon júzer :))))))

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.03.10. 20:59:08

@nyuszy: biztos vagyok benne, hogy visszatérő vendég lesz. (még elég új a cégnél.)
a végén még saját rovata is lesz. :D
süti beállítások módosítása