2010.03.02.

Vírus

Csöng a telefon.

felhasználó: - Szia, valami vírust kaphattam, mert felugrott ez a víruskereső, és villogot, és kiírt valamit. Az bajt jelent?

én: - Még nem tudom. Mit írt ki, mit csinált vele?

f.: - Azt nem tudom, mert rögtön kikapcsoltam a gépemet.

én: - ...

f.: - Akkor most baj van?

én: - Nem tudom, el kellett volna olvasni az üzenetet...

f.: - Akkor most mit csináljuk? Tudod futtatni egy ellenőrzést a gépen?

én: - Igen, a start menüből. Majd kapcsold be géped, és szólj ha eljutottál odáig. De úgy kapcsold be, hogy ne legyen hálózaton.

f.: - Mindegy már elindult.

én: - Akkor mindegy.

f.: - Úgysem tudtam volna, hogy mit kell kihúzni.

én: - Elmondtam volna...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gzurti 2010.07.14. 23:37:30

Az én válaszom ilyen esetben:

1. Olvasd el, amit kiír.
2. Értelmezd.
3. Cselekedj legjobb tudásod szerint.

Jellemzően már az első is komoly nehézséget okoz.
süti beállítások módosítása