Van az egyszerűbbik eset, amikor a felhasználó csak informatika terén kevéssé alulképzett.
Ezt még elnézzük neki, csak tűnődünk rajta, hogy hogyan vehették fel számítógépes munkakörbe. De van, aki ennél tovább megy:

Alapfelállás, hogy ha valakinek olyan problémája van, amiben aktívan kell segíteni, akkor szükségem van a számítógépe hostnevére. Szóval emberünk elmondja a nyűgjét, nekem meg be kellene avatkozni.
- Mondd meg légyszíves a számítógép nevét.
- Kovács Jánosné.
- Öööö... A számítógép neve kellene.
- Janosne.kovacs.
Némi szünet után, mert nem tudtam, mit mondjak erre:
- Akkor te vagy a gép??
- Hát nem tudom...

De van ennél is rosszabb:

Felhasználó telefonál, hogy valami nem működik. Próbálnék információt gyűjteni, így megkérdem:
- Mit ír ki?
Hallom, ahogy félreteszi a telefont, és hátrakiabál:
- Gyere ide Józsi, te tudsz olvasni!

Szólj hozzá!

Címkék: user

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása