2008.02.28.

a kedves user

jön a főnököm: - Rájöttem, hogy a mobilnet azért nem megy a laptopokon, mert domainben vannak -ezt én eddig is tudtam... - akkor gábor laptopját léptesd majd ki légyszíves - ok gábor: - megtudnád ezt még ma csinálni - persze, lehozod vagy felmenjek? - a laptop az otton van, én szabin vagyok csak úgy beugrottam, azthittem a szerveren nyomsz meg egy gombot... jön a főnököm: - Rájöttem, hogy a mobilnet azért nem megy a laptopokon, mert domainben vannak -ezt én eddig is tudtam... - akkor gábor laptopját léptesd majd ki légyszíves - ok gábor: - megtudnád ezt még ma csinálni - persze, lehozod vagy felmenjek? - a laptop az otton van, én szabin vagyok csak úgy beugrottam, azthittem a szerveren nyomsz meg egy gombot...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása