na szóval, megvolt árpi búcsubulija.

 

bent a melóhelyen meg kapom a lebaszást kolleginától:

ő: ott voltál pénteken, és nem is köszöntél.

én: bocs, biztos nem vettelek észre.

ő: pedig ott volt á. is, elmentél melletünk és nem köszöntél.

én: tényleg bocs, ilyen vagyok, nem szoktam észrevenni az embereket, legközelebb üvöltsetek rám.

ő: képzeld, volt ott egy lány, nagyon kész volt. ott fetrengett, meg hányt a wc-ben.

én: nem ilyen alacsony, vékony lány volt?

ő: nem tudom mekkora volt, mert csak fekve láttam.

én: göndör haja volt, és fekete, ujjatlan, pántos fölső volt rajta.

ő: igen. de mit kerestél te a női wc-ben???

én: semmit. csak hallottam, hogy a társaságunkból valaki szétcsapta magát, de nem tudtam, hogy ennyire.

ő: pedig nagyon kész volt. ott feküdt meg hányt négy órán keresztül.

 

mindig mondtam, hogy kicsi a világ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása