Jott szallitolevel egy noti TFT cserejerol. Nnnah lenyeg, h mondtam neki, h scannelje be, es kuldje el fonoknek, hogy az intezkedhessen.

Elso k;rdese:

Bodri: - Hol tudok scannelni?

En: - Barmelyik Xerox gepnel.... Vagy, a Canonoknal is......

(van belole vagy fel tucat. :):) )

Bodri kimegy. PAr perc mulva visszajon:

Bodri: - Megcsinaltam. MEgszenvedtem vele, de bescanneltem...

Leul, majd rohogve megszolal:

- Basszus bescanneltem a papir feher oldalat......

 

Kimegy, visszajon. Irja a levelet. szovegben ,, csatolva kuldom a ..." Kerdezek:

 - Bodri. Ez jo. De hol a francban van a csatolas????

Bodri: Basszus. az kimaradt.

Kuldi a kov levelet:

,, A csatolast lehagytam, ugyhogy most...."

Megint kerdezek:

- Bodri ez telleg fa**a. De hol van a csatolas???? :)

Nnnah 3adszorra atment. a kep is.:)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása