Terheli
Illetőnek cseréljük a desktopját notebookra.
Jön a kérdések sora.
- És akkor már ezt fogom mindig használni?
- Igen.
- És nem terheli túl?
- Hogy mi micsodát?
- Hát az, hogy olyan teljesítményen fogom használni, mint az asztali gépet.
Nem tudnak belépni...
Két felhasználó panaszkodik, hogy nem tudnak belépni arra az oldalra, ahol a telefonjaik beállítását meg tudják változtatni.
Ez az oldal azon kevesek egyike, amelyik nem a Windows-os jelszóval működik.
Megadom nekik a default jelszó lehetőségeket, hátha még nem változtatták meg. Azokkal sem tudnak belépni.
Amikor nem gondolkodnak a template kiküldésénél
Reggel óta nem tudunk belépni a HP Service Manager hibajegy-kezelő rendszerünkbe.
Valami észlény a global supporttól ki is küldte a szokásos template-et:
Several Users are having difficulties to log on to HPSM : "Unexpected error during login. (login,call.user.login)
HP SM Master Call ID: ¤¤¤¤¤¤¤¤¤– Please link your Calls to this Incident ID