Az egyik departmenten elég gyakran van olyan, hogy a kedves felhasználók kizárják magukat az egyik SAP rendszerből.

Eleinte szívtunk vele, mert nyitottam rá ticketet, azt pár napig ide-oda dobálták, mire eljutott valakihez, aki tudta, hogy az a csapat, aki tud jeszót resetelni, nem használja a ticketing rendszert, írt nekik egy emailt, és kész is volt. Alig pár napig tartott.

Aztán az egyik managertől kaptunk egy telefonszámot, hogyha valaki keres minket ilyen ügyben, akkor szóljunk neki, hogy hívja fel azt a számot.

A pár napos mutatvány lement 2 percre.

Még nincs vége, itt folytatódik »

2012.09.11.

Az a problémás

Van egy viszonylag új belépőnk, akinek akadt egy kis problémája.

Mivel ettől még dolgozni tudott, csak kicsit zavaró volt a dolog, és eléggé el voltunk havazva ennél komolyabb, illetve sürgősebb problmk elhárításával, eléggé alacsony prioritással kezeltem a problmát.

Szegény azért minden nap jött érdeklődni - mentségére szolgáljon: csak naponta egyszer, és akkor is csak érdeklődés szintjén -, hogy vajon ma lesz-e időm végre foglalkozni vele.

Tegnap délután végre ide is eljutottam.

Ma reggel ismét megjelenik az irodában:

Még nincs vége, itt folytatódik »

süti beállítások módosítása