Nem olvas. És aztán sem olvas.
No commentes beszélgetés következik egy userrel, akinek kétszer sem sikerült elolvasnia, amit küldtünk:
Nem tud levelet küldeni.
Kedves hölgy megjelenik az ajtóban, hogy nem tud levelet küldeni. Az elküldeni kívánt levelek bentmaradnak az Outboxban.
Jönnek a rutinkérdések.
Újraindítás? - Nem segített.
Nincs tele a mailboxod? - De, tele volt. De már törölt. Sokat.
Mondom, biztos nem eleget. Felkerekedek hát, és megmutatom neki, hogy még mindig sokkal nagyobb a mailboxa, mint a megengedett méret, és melyik folderekben van hatalmas mennyiségű levél.
Neki is áll törölgetni, és mire visszaérek a helyemre, meg is látom a bizonyítékot, hogy valóban csupán ennyi a gond.
Ugyanis a következő - még az előtt elküldött, hogy személyesen jött volna - levél várt:
Nem tudnak kilépni a gépről.
Panaszkodnak, hogy egy közös használatú gépből nem tudnak kilépni.
Akármit csinálnak, belépve marad az ember.
Mondom, ilyen nincs.
De van.
Nosza, nézzük meg.
Belép az emberünk, utána nyom egy logoffot.
Már megint a nyomtató...
Jön megint a múltkori kollegina, aki szerint túlmelegedett a nyomtató.
- Megint baj van a nyomtatóval.
- És mi a baj vele?
- Pirosan villog...
- És mit ír ki?
- Azt nem tudom.
Itt jön a szokásos kérdő tekintetem...
- Azt írja ki, hogy nyomjunk meg valami zöldet, de inkább nem nyúlok hozzá.
Pirosan villogó nyomtatót még úgysem láttam, elindultam megnézni, hogy megint mi lehet az a hatalmas probléma, és vajon megint mi lehet az üzenet, amit nem sikerült elolvasni.
Muszáj mindent szájbarágni...
Driver update volt a file serveren két nyomtatóhoz.
Ki is küldtem a levelet, szép, színes-szagos screenshotokkal, hogy hogyan update-eljék a gépeken a kedves felhasználók.
Egyetlen egy dolgot felejtettem beleírni, jött is a kérdés:
- Nekem ezek a nyomtatók nincsenek feltelepítve. Most akkor mit csináljak?