2010.09.22.

Kapcsford

Kaptam egy levelet, hogy van egy online training, és azt nekem meg kell csinálnom. Határidő okt. 1.

Tök jó. Kár, hogy már a training címe is olyan, hogy gőzöm nincs, hogy az az én munkámhoz mikor kell majd, és mire fogom tudni valaha is hasznosítani az ott ismertetett dolgokat.

Nem baj, ha kötelező, hát kötelező, ebéd utáni emésztés alatt pont jó az ilyen.

Na, nézzük a traininget.

Kb. 30 perc.

2 oldalt megnéztem, tele volt ilyenekkel:

MIVAN???

Fogtam magam, végignyomtam olvasás nélkül 3 perc alatt. Teszt nem volt a végén. A 3 perc is azért volt annyi, mert egy helyen megnyílt egy doksi, amit el kellett volna olvasni, és emiatt ott 2 percig nem lehetett továbblépni...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszy 2010.09.22. 09:30:56

Nyíltan vállalod, hogy nem mennyi mindenhez nem értesz? :)))))))

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.09.22. 09:55:56

dolog@nyuszy: IPMPF, PPM, MDMS...ez csak három dolog :) örülnék, ha csak ennyihez nem éretnék :)
süti beállítások módosítása