2010.07.07.

A folder vajon mi?

Különösebb kommentár nélkül tennék most közzé egy levelezést:

Hello,

Egy ovatlan mozdulattal eltuntettem a desktopomon levo folderek, file-ok 90%-at – valoszinuleg athelyeztem oket mashova.
Lenne arra lehetoseg, hogy megkerjelek titeket  hogy megnezzetek mit csinaltam pontosan es hova tuntettem a dolgokat?
Barmilyen otletet szivesen fogadok.

koszonom

 

Szia,

jó lenne tudni pár folder nevét, hogy könnyebben megtaláljuk.
Tudsz mondani párat?

Üdv:

xaba

 

Szia xaba ,

pl
Short cut: SAP Logon 710
Short cut: Cisco

[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keen25 2010.07.07. 13:48:12

Persze. Szerintem a kovetkezot tedd.
A kovetkezo levelben kerd meg a fonokodet, hogy jelezze az IT fele, hogy a hozzafereseidre es a gepedre nincs a tovabbiakban szukseged. Illetve utaljon ki szamodra nehany fuzetet, tollat, es vonalzot. :)
süti beállítások módosítása