2010.03.24.

Mi is volt aznap?

Jön megint kedvenc felhasználónk.

Munkaidő nyilvántartós problémája van.

Elég sokszor nem csekkolt be meg ki.

Megy egy darabig a vita, hogy most akkor a "rendszer rossz", vagy csak ő nem tudja használni.

ő: - De én biztos, hogy minden reggel becsekkoltam.

én: - Nem, mert azt látnám.

ő: - De 26-án is becsekkeltom. Vagy mi volt akkor? Lehet, hogy nem is voltam?

én: - Azt neked kell tudnod.

ő: - De meg tudnád nézni, hogy mi volt aznap?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása