2010.02.15.

Ki volt az?

Jön a lányka kétségbeesve, lélekszakadva:

ő: Szia, sürgősen vissza kéne állítani egy csomó mindent, mert valaki törölte.

én: Jó, - jönnek a szokásos kérdések - mit, hova, mikorról.

ő: Péntek délelőtt lettek törölve.

én: Akkor azt most nem tudom visszaállítani, mert nincsenek itt a kazetták, csak a péntek esti tudom most. De várj, megnézzük, hátha valaki csak átrángatta máshova.

...

én: Nézd itt is vannak, csak valaki áthúzta a 2009-es folderből a 2008-asba.

ő: De a fele meg ott van az eredeti helyén.

én: Persze, mert biztos rájött, hogy nem kéne, és a felénél Cancel-t nyomott, csak nem szólt senkinek.

ő: Meg tudjuk nézni, ki volt?

én: Persze.

ő: Azért remélem, nem én voltam.

én: Pedig de, te voltál.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása