2007.12.19.

Karácsonyi levél

Kedves Jézuska!

 

Idén nagyon jó voltam. Sok emberen segítettem, (idáig még) betartottam az újévi fogadalmamat, időben megcsináltattam a kocsim zöldkártyáját, a rendőrök még szabálysértésen sem kaptak.

Éppen ezért, és főleg mert már végre vagy 2 év után rendelhető, egy ilyen billentyűzetet szeretnék kérni karácsonyra.

Esetleg, ha ezt túl drágának találod, akkor kéne keresni pár embert, hogy aki megszponzorál egy kicsit...

Tudod, hogy nem vagyok nagy igényű, és sosem tudom, hogy mit kérjek karácsonyra / születésnapomra / névnapomra, de egy ilyenre kiváltanám 3-4 évre előre az összes ajándékomat.

 

Köszönöm, hogy meghallgattál:

xaba

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása