2006.11.22.

Kulisszatitkok...

hogyan is készülnek a postok itten a losztendfándon?

 

pl. kolléga elpostolja a következőt: 

Mianeve.....

Tengap a muszakzarast jelzo kurt leesese utan csorog a telefon. Megnezem kijaz. K.E. keresett. nnah mondom, mivel meg itt vagyok, felveszem.

E.K. -Szijja. Fagyott a novellem,. Itten homokorazik. Mit csinaljak?

En: Szerintem verj egy kicsit. Amugy mit csinaltal?

E.K. - Szoval kijottem a Huddle roombol, szepen visszadugdostam mindent, bejelentkeztem, viszont az internet maddzagot kifelejtettem.

En: A halozati kabelt.

E.K. - Igen, az internet maddzagot.....

 én meg szólok neki:

 

xaba says:
"Szerintem verj egy kicsit. "
xaba says:
te elolvasod, hogy mit írsz, basszájba, vagy ez egy ilyen direkt kamu-frued effektus volt?
xaba says:
meg eccer K.E, eccer meg E.K
xaba says:
figyejjé mán oda, mer rádkűdöm a mesekazettás csákót

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása