Ma reggel haladunk szépen befele (kifele) a gyár felé, amikor kettővel előttem észrevettem egy autót. Meg is jegyeztem:

- Ez a kocsi az utóbbi időben sokat parkolt a helyemen. Majd az emelkedőn jól lenyomom.

Árpi győzködött, hogy ki ül a kocsiban, de én állítottam, hogy nem ő az.

Aztán jött is az emelkedő, jól megkergettük, amikor meg elmentünk mellette, kiderült, hogy tényleg az említett úriember vezeti a kocsit. Amúgy annyira nem kis ember.

Nem baj, legalább jól lenyomtuk. Eljött a reggeli kávé-cigi ideje is, a dohányzóban meg összefutottunk vele.

Nem volt mérges, nevetve mondta:

- I hope in the future your service will be as fast as you drive...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása