2006.09.08.

A rendszergazda gépe

Amikor már azt hittem, mindent láttam, ami egy géppel előfordulhat, akkor meg kell néznem a saját gépemet...

Ma úgy voltam vele, hogy fél éve nem takarítottam a gépemről semmit, itt az ideje. Fölösleges dolgokat töröltem, aztán mondom, indítsunk egy defragmentálást.

Na, én már sok mindent láttam userek gépén, de ilyet még nem:

Azt hiszem, ma én érdemeltem ki a "nap usere" címet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása