Naah a mai Lso szivasom. TEhat jeleztek, hogy halos nyomtato nem nyomtat. Odaslattyog. ( egyebkent vagy 100m seta nekem. Nnnah Szal odamegyek. Ranezek. NEm csoda, hogy nem megy, no kabel. Visszaseta. Visszaseta, kabel bedug (halu). Tesztoldal nyomtat, visszaseta, semmi. Anyazas.

Visszaseta, tesztoldal nyomtat, visszaseta, semmi, anyazas. Visszaseta, ranez, log semmi a webes feluleten. Anyazas. Jogok visszapakolasa, tesztoldal, visszaseta, semmi, anyazas.

visszaseta, tasztoldal, tesztoldal, viszaseta, semmi. Visszaseta. tesztoldal vagy 8 peldanyban. Visszaseta. Latom, porog, kiraly. Erre ember odajon. majd megszolal:

- Te valami baj van ezzel a nyomtatova. egyszerre kinyomott vagy osszesen 10 tesztoldalt, de mivel nyomtatast varok rajta, ezert kidobaltam oket......

Majdnem sirva fakadtam. De mivel ferfi vagyok, erett, felnott (hogy Fable-tol idezzek szabadon) eloszor anyaztam egyet, szitkozodtam...

Es aztan fakadtam sirva. :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása