Beszégetésem egy helyi SD-s lannyal. Pillanatra lefagytam: MA: 1 közben itt fuppolom a jegyeket, s ahogy jönnek sorra úgy mondom  FA: fappolod? eleg erdekes kifejezes. MA: fuppolni, follow up-olni  FA: mmint follow up... szal fup.  MA: nem tudom, én fuppot írtam. az már…

Még nincs vége, itt folytatódik »

Bár régen jártam erre, ma olyat láttam, hogy besírtam. Háttér: Meg lettem kérve hogy kicsit nézzek rá a magyar telefonos ügyfélszolgálat csapatra, mert gondok vannak. Nem csak a teljesítménnyel, hanem néhány tool használatával is. Nosza, küldtem nekik egy levelet, benne egy…

Még nincs vége, itt folytatódik »

2010.09.01.

Houston? Houston.....

 Ma megvolt az első igazi ügyeletes hívásom. (ill. még mindig tart) egy részlet másfél órával  kezdés után. Éppen a döntésre várunk. FA[5:32 PM]:  Nic****!!!!?FA [5:42 PM]:  or at least something.  it feels like to sitting on apollo…

Még nincs vége, itt folytatódik »

2010.08.11.

a 3. szemely neme. :)

‎‎SF‎‎ [5:33 PM]:  Nichola can he,lp you likely‎‎AF‎‎ [5:35 PM]:  Ohh.  ok, i'll contact him now.‎‎SF‎‎ [5:35 PM]:  (her)‎‎AF‎‎ [5:35 PM]:  Sorry, Her.  ‎‎AF‎‎ [5:36…

Még nincs vége, itt folytatódik »

2010.07.15.

Enable account.

az alabbi levelet kapta a sec.-es kollega. Előtörténet: Kisebb audit után a nem megfelelő accountokat tiltották. Jah, még egy hozzáfűzni való. Enterprise céges környezet, ITIL, meg mifene. A feladó Service Desk support Specialist: Good Day Team, Please enable the following…

Még nincs vége, itt folytatódik »