2013.01.08.

Mit is akarok?

Komment nélkül, a tipikus példája annak, hogy egyesek azt sem tudják, hogy mit akarnak, és elmondani sem tudják, hogy mi a bajuk. Utána persze kiakadnak, mert nem jöttem rá magamtól, hogy nem arra kell válaszolni, amit kérdez.

Munkaidő nyilvántartóban elrontotta blokkolásait, és azt szeretné javíttatni.

Sziasztok,


meg tudnátok esetleg nézni, hogy 21-én a be vagy a kijelentkezésemet rontottam e el?

köszi

O

Szia,

 

21-én megvan mindkét csekkolásod, de 27-én nincs csekkolásod.

 

Üdv:

xaba

Szia xaba,

27-én szabin voltam és 28-án dolgoztam.

hogyan kérjem a korrekciót?

kszi

O

Szia,

 

írásban, a közvetlen felettesedtől.

 

Üdv:

xaba

Kincs vagy, köszi!
azt nem tudtam, hogy a 21-I blokkolásra kérjem, vagy a 28 bejövetelre

De inkább majd kérek valamire jóváhagyást és annak alapján javítjátok ahol kell.


kszi


O

Szia,

 

Nem 21-re és nem is 28-ra kell kérned javítást.

Azt kell megkérned, hogy a 27-i szabadságodat írjuk be.

 

Üdv:

xaba

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása