2012.01.26.

Terheli

Illetőnek cseréljük a desktopját notebookra.

Jön a kérdések sora.

- És akkor már ezt fogom mindig használni?

- Igen.

- És nem terheli túl?

- Hogy mi micsodát?

- Hát az, hogy olyan teljesítményen fogom használni, mint az asztali gépet.

Két felhasználó panaszkodik, hogy nem tudnak belépni arra az oldalra, ahol a telefonjaik beállítását meg tudják változtatni.

Ez az oldal azon kevesek egyike, amelyik nem a Windows-os jelszóval működik.

Megadom nekik a default jelszó lehetőségeket, hátha még nem változtatták meg. Azokkal sem tudnak belépni.

Még nincs vége, itt folytatódik »

Reggel óta nem tudunk belépni a HP Service Manager hibajegy-kezelő rendszerünkbe.

Valami észlény a global supporttól ki is küldte a szokásos template-et:

Several Users are having difficulties to log on to HPSM : "Unexpected error during login. (login,call.user.login)

HP SM Master Call ID: ¤¤¤¤¤¤¤¤¤– Please link your Calls to this Incident ID

süti beállítások módosítása