2012.09.19.

Nem szereti...

Erősen középkorú felhasználónk jön:

- Véletlenül elindítottam egy lekérdezést a gépemen, és szerintem órákig fog tartani. Hogyan tudnám leállítani?

- Miben indítottad el a lekérdezést?

- A gépemen.

Még nincs vége, itt folytatódik »

Az egyik departmenten elég gyakran van olyan, hogy a kedves felhasználók kizárják magukat az egyik SAP rendszerből.

Eleinte szívtunk vele, mert nyitottam rá ticketet, azt pár napig ide-oda dobálták, mire eljutott valakihez, aki tudta, hogy az a csapat, aki tud jeszót resetelni, nem használja a ticketing rendszert, írt nekik egy emailt, és kész is volt. Alig pár napig tartott.

Aztán az egyik managertől kaptunk egy telefonszámot, hogyha valaki keres minket ilyen ügyben, akkor szóljunk neki, hogy hívja fel azt a számot.

A pár napos mutatvány lement 2 percre.

Még nincs vége, itt folytatódik »

2012.09.11.

Az a problémás

Van egy viszonylag új belépőnk, akinek akadt egy kis problémája.

Mivel ettől még dolgozni tudott, csak kicsit zavaró volt a dolog, és eléggé el voltunk havazva ennél komolyabb, illetve sürgősebb problmk elhárításával, eléggé alacsony prioritással kezeltem a problmát.

Szegény azért minden nap jött érdeklődni - mentségére szolgáljon: csak naponta egyszer, és akkor is csak érdeklődés szintjén -, hogy vajon ma lesz-e időm végre foglalkozni vele.

Tegnap délután végre ide is eljutottam.

Ma reggel ismét megjelenik az irodában:

Még nincs vége, itt folytatódik »

2012.09.07.

Levonó

Nem, nem elírás, nem Lenovo notebookról lesz szó. BAZ megyében így hívják a matricát.

Egyesek mániákusan matricáznak össze mindent, ami a kezük ügyébe kerül.

Desktopot, monitort, belépőkártyát, mindent.

Komolyan mondom, ezekhez képest a BKV üléseit taggelő kölykök semmik.

Például hoztak egy notebookot, hogy baja van.

Ilyen állapotban:

Még nincs vége, itt folytatódik »