Nem vagyok a munkörnyeztem magánéleti vonatkozású tárgyakkal történő kidekorálásának a híve.

Azonban egy új színes nyomtatót ki kellett próbálni, nyomtattam hát egy A4-es képet a gyermekeimről.

Hogy mégse legyen pazarlás, metörtem a jó szokásomat, és kiragasztottam a képet a falra.

Meg is kérdezte valaki:

- Jaj, de aranyosak! Azok a te gyerekeid?

- Nem, csak annyira sivár a magánéletem, hogy az Internetről töltök le gyerekképeket, és azokat ragasztom ki magam mellé a falra, hogy úgy tűnjön, hogy van családom.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása