Kolléga megint szabira ment.

Elég sok meló volt, úgyhogy három napig vért izzadva gyűrtem le a melókat, hogy a hét végére jusson egy kis idő arra is, hogy kitaláljak és kivitelezzek valami üdvözlőcsomagot.

Azt hiszem, sikerült.

Az egész ötlet igazából onnan indult, hogy el akartam húzni egy kicsit a székét, de az be volt szorulva az asztal alá.

Gondoltam, jobban is lehetne azt a széket rögzíteni.

Elő is került gyorsan két számzáras Kensington lock, amiket ráhurkoltam a székre:

P1030430.JPGEzután a Kensington lock másik végét párszor ráhurkoltam az asztal lábára, jó szorosan, majd egy desktopot zártam rá:

P1030431.JPGHogy a kibogozást nehezítsem, néhány kábelkötegelővel is megspékeltem a dolgot, jó rövidre vágva azokat:

P1030432.JPGMajd az asztal másik oldalán is elvégeztem ugyanezeket:

P1030433.JPGP1030434.JPGItt igazából véget is ért volna az eredeti terv, de ha már úgyis előszedtem a kábelkötegelőket, gondoltam néhány helyre még igazán lehetne tenni.

Kezdtem azzal, hogy az egér kábelét jó rövidre véve a billentyűzet lábához rögzítettem:

P1030435.JPGDe hogy ez ne legyen elég, mindkettő kábelét szintén elég kis mozgásteret hagyva, a gépének a hátuljához is odarögzítettem:

P1030438.JPGÉs aztán jött a telefon. Először is csengetést maximális hangerőre állítottam be, úgyis ijedős szegény. Elég nagy meglepetés lesz, amikor felüvölt mellette a telefon. Aztán amikor fel akarja majd venni a kagylót, némi nehézségbe is fog ütközni:

P1030439.JPGIgazából első ránézésre nem is feltűnő a dolog:

P1030440.JPGÉs a szék rögzítése is csak vakuval tűnik fel, reggel, félsötétben, kómásan nem látszik semmi:

P1030441.JPGEgyébként a Kensington lock számkódja egy olyan évszám, amit kollégának álmából felébresztve is tudnia kell. Kíváncsi vagyok, rájön-e magától.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keen25 2011.11.28. 09:23:24

Egyszer meg valaki nagyon meg fogja szorni a klavidat csiliporral. :)

nyuszy 2011.11.28. 10:13:59

Ti nagyon betegek vagytok! :)

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.11.28. 10:19:20

@Keen25: szeretem a csiliport.

@nyuszy: kikérem magamnak.
egyrészt a többes szám nem helytálló, mivel egyedül hajtottam végre e nemes cselekedet.
másrészt nem én tenyésztek egereket az optikai patch tálcában...

nyuszy 2011.11.28. 10:30:30

@xaba99:
Nekem eddig egyszer sikerült nagyon jót játszani egy kollégával.
Az volt az alapfelállás, hogy használtunk gépeket közösen, és mivel senki sem szereti, ha mások összebasszák a gépét, ezért az lett a megoldás, hogy mobil rack minden érintettnek, amit megállapodás alapján használat után el kellett tüntetni a gépből.
Egy kolléga viszont rendszeresen benne hagyta, aztán egy idő után meguntam a dolgot, és azt találtam ki, hogy eldugom.
De nehogy azt mondja, hogy nem tud dolgozni, ezért hát a gépnél talált egy cetlit, amin rajta volt, hogy menjen az XXX számú rack-szekrényhez. Ott aztán megint egy ilyen. Mindezt egy kb. 20.000 m2 belső alapterületű, több, emeletes épületből álló gyárban. Elég sok pontot érintve.
Nekem úgy volt fél óra séta kipakolni a cetliket, hogy én a legrövidebb útvonalon mentem, neki viszont a legtávolabbi pontok követték egymást az itinerben. Amúgy a végén a vinyó az eredeti irodában volt eldugva, természetesen :D
Hogy úgy mondjam, nem volt igazán boldog a kolléga az akciótól :))))

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.11.28. 10:38:49

@nyuszy: :D:D:D
és legalább tanult belőle?

nyuszy 2011.11.28. 10:51:48

@xaba99:
Igen, bár utána nem szeretett engem őszintén :D

Bordapapa 2011.11.28. 11:31:18

Mindig örülve jövök meg szabiról, mert tudom, hogy gondoltak rám.^^

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.11.28. 11:51:02

@Bordapapa: gondolkoztam egy WELCOME feliratú molinón is, de nem volt kéznél lepedő
süti beállítások módosítása